współpraca z klientem
W 5 krokach przedstawiamy schemat przepływu informacji
1. Kontakt telefoniczny i/lub poprzez e-mail w celu uzyskania informacji od Klienta w zakresie:
- przedstawienia przedmiotu i zakresu zamówienia
- informacji dot. danych technicznych i liczbowych obiektu
- tj. m.in: powierzchnia, kubatura, liczba kondygnacji, forma użytkowania
- ustalenie kwestii dostępności dokumentacji technicznej obiektu, w tym rzutów poszczególnych kondygnacji i opisu technicznego,
- wymagalny terminu realizacji, zamówienia
2. Po uzyskaniu w/w informacji bazowych odbywa się wycena wstępna usługi.
3. Spotkanie z klientem, celem:
- przekazania istniejącej dokumentacji istniejącej dokumentacji obiektu,
- uzyskania danych niezbędnych do opracowania dokumentacji i wykonania ewentualnych pomiarów,
- wycena właściwa usługi
4. Realizacja usługi w ścisłej współpracy z Klientem.
5. Przekazanie opracowania/projektu następuje w wersji papierowej (2 egz., rzuty kondygnacji w formacie A3), na życzenie Klienta istnieje możliwość przekazania dokumentacji również w wersji elektronicznej (plik pdf).